Vindens skugga vs Ängelns lek

Jag tycker det är så himla tråkigt, att jag inte alls så feberaktigt fastnar i Ängelns lek som jag gjorde i Vindens skugga. När jag läste Zafons debutroman kunde jag bara inte sluta, jag var tvungen att läsa och jag ville inte missa ett ord av vad Zafon berättade för mig om Barcelonas dolda mysterier. Och visst, Ängels skugga är bra, men det är inte samma sug och på något sätt känns det som det är samma historia som upprepas. Tyvärr kommer Zafon inte riktigt undan med det...

Menmen, kanske är det bara en svacka jag har, och ska trots allt krypa ner i sängen med en ostmacka och hoppa in i David Martíns liv igen och se hur allting slutar.. även om jag har mina aningar..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0